niedziela, 16 listopada 2014

O nas

hei!
Pewnie nas nie znasz, ale co się dziwić, jeszcze jakoś specjalnie nie zabłysnęłyśmy w internecie, więc nieznajome my. A więc zacznijmy od początku. Nazywamy się Estera i Oliwia. Oliwia ma 13 lat ,a Estera 12 . Chodzimy do tej samej klasy i jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami od 1 klasy ,ale często się kłócimy ,ale to normalne w naszej szkole. Jesteśmy (nie)typowymi szóstoklasistkami. Śmiejemy się z tego samego, płaczemy z czegoś innego. Marzą o wielu rzeczach ,ale najbardziej o podróży do swoich ulubionych kraji , kontynentów. Oliwia kocha mangi , anime i kulturę Japonii ,a Estera Amerykę. Chętnie wyjechały by w podróż po całym świecie. Oliwia kocha horrory ,a Estera komedie, panicznie się boi horrorów ,ale zawsze przy innych udaje że się nie boi .Chętnie spędzają ze sobą czas. A więcej o nas dowiesz się czytając naszego bloga.
Oliwia jest miłą i szaloną osobą. Inspiruje się stylem Pastel Goth co możemy zauważyć na jej tumblt. Klik!

Estera jest spokojna ,ale bardzo wybuchowa. Trzeba przy niej uważać na to co się mówi. KLIK!

Buty -Vans Spodnie - H&M Bluzka -Sinsay Kurtka - Sinsay

Buty - Cropp Leginsy- Cropp Bluzka- Cropp Kurtka - Sinsay

20 komentarzy:

  1. Jesteście dość różne, ale widać, że dobrze się dogadujecie ^_^ Jesteście śliczne! Pamiętam kiedy ja zaczynałam i... w sumie to nadal jestem tak samo znana xD Hahahaha, no może ciut bardziej. Będę pierwszym obserwatorem! Powodzenia!

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia, nie poddawajcie się!.
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu ;) Świetne zdjęcia ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :3
    zapowiada się ciekawie :D
    powodzenia w blogosferze!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog obserwuje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog zapowiada się bardzo ciekawie - obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post. Dużo o sobie napisałyście :)


    Obserwujemy? talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia <3 Zapraszam ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądacie dziewczyny!:)
    zapraszam do mnie na konkursik :) potrzebuję 50 osób aby konkurs był zaakceptowany. Brakuje mi 16 :)
    Mam nadzieję że pomożesz :*
    Może akurat wygrana padnie na Ciebie ;))
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i dużo wytrwałości w blogowaniu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w blogowaniu ^^ Jesteście bardzo ciekawymi osobami ;) Będę do Was zaglądać i na dobry początek obserwuję :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dopiero zaczynam :)
    Życzę powodzenia ! :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pzrepiękne! <3
    Zapraszam na mojego bloga, każdy komentarz motywuje do dalszej pracy :* http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w blogowaniu :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia :)


    Zapraszam do mnie może Wam się spodoba,a ja dam wam szansę i zostanę tu :)

    Julajulia.blogspot.com - mój blog- KLIIK .

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny blog ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/11/stars.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo nam miło jak zostawiasz komentarz!
Nietolerujemy obserwacji za obserwację.